|
|
|
|---|---|
|
vad kan jag få? den är riktigt fin.... kolla min användar info... tack på förhaand | |
tqs |
Tyvärr ligger nog smärtgränsen för E30 (ej cab eller M3) runt 30kkr även för lågmilare. Vilken historik ligger bakom dom låga milen? Det blir väl runt 800mil i snitt per år det där? |
|
den har ägts av en tant i linköping.... som köpt den ny... bilen har original s-bok med ifyllda rutor med angivet miltal den är s-såld tack och lov... vil ha en större bil.... jag är 2m och den är lite trång... funderat på att byta mot en e32.. har sett e30´s här med priser på 55tkr... |
|
tqs |
Min personliga åsikt är att det är drömmare som tror att dom ska få ut 55kkr för en vanlig E30. Ligger för nära prissättningen på tidiga E36or och då är valet lätt för dom flesta. Missförstå mig inte, det är inte så att jag vill värdera ner på E30. 325an är ju himla kul bil som är lätt och billig att skruva med. För gemene man är det dock en bil som upplevs som ganska gammal och omodern. Kan föreställa mig att det är trångt, jag är 1,90 och stryker taket. |
|
min är ju en special med 4wd så det är ju ingen vanlig 325:a+ att den har original (propert) ix-kjolpaket... tror du att man kan byta den rakt av mot e32 7-serien? typ en 735:a i gott skick? |
|
|
Självklart kan du byta mot en 735'a! Din bil har ett betydligt högre kultvärde och det finns nog inte så många i fint skick. Mr C |
|
tqs |
735 E32 är ju rätt kall på begagnatmarknaden så det borde gå att få till stånd ett byte med fördelaktiga villkor. En kärra som jag tycker är rätt grym annars är E32 740iA, men då får du lägga en del pengar mellan. |
|
vill ha en driftsäker sjua... efter vad jag har förstått så är 735:an den bästa då.... har kört runt lite i en 730ia(v8) och den var mkt trevlig... men den har visst mkt problem med automaten... samt lite annat... nu gäller det bara att hitta ngn som vill byta... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.