|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en BMW 320 Ci -02:a som jag för några månader sedan fick problem med att passageradörren inte öppnar via fjärren på nyckeln. Vid något/ett par tillfällen efter det att det strulade för första gången har det fungerat att öppna-och låsa, men nu ser man inte en tillstymmelse till att "låsknoppen" ens rör på sig. Men man hör ett ljud som kommer inifrån dörren, vilket låter som om motorn jobbar iaf. Det fungerar heller ej att öppna via knappen som sitter i bilen. Det enda som går är att öppna manuellt innifrån via handtaget, vilket är väldigt störande. Någon som har haft detta problem som vet mer vad det kan bero på eller till och med har lösningen? Vill veta lite mer innan jag ger mig in på att meca bort dörrsidan. Tack på förhand Mvh / Alexander | |
|
Det där ljudet inifrån dörren låter mer som ett klick-ljud för att vara lite mer tydlig. Ingen som vet vad det kan vara? Mvh Alexander |
|
|
jag har samma fel på min e46 320 ci ibland funkar låset ibland inte så jag hade tänkt att försöka smörja det lite men jag är inte säker på att det hjälper. Är lite störigt att passagerar dörren inte alltid låserupp sig. // M@v |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.