|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har i stort sett bestamt mig for att importera en Z4 Coupe fran Tyskland. Automat eller manuell vaxellada spelar ingen storre roll for mig men vill ha en Silver metallic och svart inredning med laga mil fran en stor Bilhandlare. Vad tror ni om denna? Länk Fick foljande VIN (WBADU51070LJ24358) fran bilhandlaren men kan inte hitta den i Carfax. | |
|
En sådan bil vill man ha med manuell och sportstolar. Letade också 3.0 Coupé men slutade med en Z4M Coupé och ångrar mig inte ;) Länken funkade inte men Vin stämmer nog, kolla på länken nedan så ser du all utrustning. Länk |
|
|
Tack! Jo, har ocksa funderat en del pa sportstolar och manuell lada men dessa bilar ar inte latta att hitta. Bilen ar tankt att anvandas som vardagsbil och om jag kanner att jag saknar manuell lada samt sportstolar ar jag inte frammande for att importera ytterligare en bil samt salja denna. Konsigt att inte lanken fungerade. Lagger in den igen. Länk |
|
|
Nja Coupen är ju lite ovanlig och den dag du ska sälja den så är det nog lättare om man har just sportstolarna i skulle jag tro. Länken funkar inte, vissa mobile länkar är lite långa. Denna kanske Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Denna är det... Länk |
|
Hat aven kollat in den faktiskt. Nackdelen ar att den ar en 2006:a samt den gatt 5000 mil mer an den jag framst ar intresserad av och det skiljer endast 2000 Euros. Enlig bilpriser.se skiljer det 40000 mellan dessa bilar i Sverige. Men kanske har du ratt. Kanske ska vanta men det kliar lite i fingrarna nu nar sommaren ar har:) Konstigt. Hittar den inte nar jag soker nu utan endast i min Car Park |
|
|
Tack Jorgen. Den ar det! |
|
|
Varför kolla den i CARFAX..??Skämtar du?? !idiotiskt,ju..det är ingen US-ihop-plock bil,utan från en aukt mercedes handlare.. Carfax funkar om man vill kolla US bilar,för övrigt är det rena KALLE ANKA sidan.- |
|
|
Visst skiljer lite på milen. Sen säljs den av en BMW handlare så går ju att få lite annat på köpet. Sen har den ju rätt stolar ;) |
|
|
Ja. Det är kanske som du säger Ekdahl. Sportstolarna är bra mycket snyggare också. |
|
|
Finns ju en del Couper till salu i Sverige för ungefär samma pris. Varför då lägga ner energi att köpa en i Tyskland? Är inte det originalstolarna i den på länken? Min åsikt, köp en cab. Kollade oxå på coupe innan men ångrar inte en sekund att jag köpte en cab istället. Hade ångrat mig rejält om jag köpt Coupen. |
|
| Synd bara att cabben är så ugly... såatte... | |
| Nej nej nej, där har du helt fel. ;) | |
|
Har haft 2st cabar och nu en Z4M Coupé och visst cab har sina fördelar men Coupén är 10ggr roligare att köra ;) |
|
|
Haller med Yeddheng. Coupen ar mycket snyggare :) Tar hellre motorcykeln om vadret ar fint. Jag jobbar utomlands och har lon i euro sa det ar darfor jag vill kopa i Tyskland. Tyvarr ar bilen jag ar intresserad av redan reserverad men vet mer pa mandag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.