|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej. På torsdag ska jag titta på denna Länk vet någon något om denna bil, jag får ingen givande träff på varken chassie eller reg nummer. Bilen har 7 ägare vilket gör mig lite skeptisk. Hur mycket får jag veta om jag skickar iväg en carfax rapport? The sound from a big M :) | |
|
Du måste ju få en träff på bilregistret annars är ju plåten fake. Vart söker du? |
|
|
Sju ägare är väl inte supermycket. Säkert 3 eller 4 företag. Ring Transportstyrelsen och be om alla föregående ägare. De brukar vara hjälpsamma. Bilen är utrustad enligt nedan: Daten für die Fahrgestellnummer: WBAWB71060PV76031 Modellbezeichnung: 335I Ausführung: Europa Typschlüssel: WB71 E-Code: E92 Karosserie: Coupé Lenkung: links Türen: 2 Motor: N54 - 3,00l (225kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: manuell Außenfarbe: BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Innenraum: LEDER DAKOTA/D3 SATTELBRAUN (LCD3) Produktionsdatum: 04.04.2008 Werk: Regensburg Code Standard Equipment S459A Seat adjuster, electric, with memory S481A Sports seat S502A Headlight cleaning system S520A Fog lights S522A Xenon Light S548A Kilometer-calibrated speedometer S704A M Sports suspension Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration S249A Multifunction f steering wheel S2MFA BMW alloy wheel, M spider spoke 193 S2PAA Lug bolt retainer S313A Fold-in outside mirror P337A M Sports package S403A Glass roof, electrical S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4AEA Armrest front, retractable S4MGA Int. mouldings aluminium glacier-silver S521A Rain sensor S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S609A Navigation system Professional S620A Voice control S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S6FLA USB/Audio interface S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite P7RSA Package Comfort S842A Cold-climate version S850A Additional Export tank filling S863A Retailer Directory Europe S8SPA Control unit COP S940A special equipment BMW Individual |
|
|
Jo jag fick träff på bilen, men det gav mig inget jag inte redan visste. Lus, det visste jag inte att jag kunde. Men ska ringa de i eftermiddag. Med tanke på färgen på skinnet, blir inte bilen mer svårsåld sen? Däremot så diggar jag kombination av svart bil, pianosvart inredning och brunt skinn. The sound from a big M :) |
|
| Absolut snyggaste kombinationen av inredning lack och panelerna. Tror inte den blir svårare att sälja än någon annan kombination. | |
| Klockren kombo! | |
| Jag gillar egentligen inte sadelbrunt, men med den här kombon var det riktigt snyggt. Annat är det om det är i kombination med alulister eller trä. | |
| Jag gillar egentligen inte sadelbrunt, men med den här kombon var det riktigt snyggt. Annat är det om det är i kombination med alulister eller trä. | |
| Du verkar verkligen gilla kombo sadelbrunt + svart. I got it now!! :) | |
|
Hej. Jag provkörde bilen igår. Den var jättefin in och utvändigt. Både motor och drivlina gick fint MEN när jag stod på tomgång och gasade, oavsett varv så rasslade det från motorutrymmet när min tjej släppte gasen. När jag stod framför bilen så rasslade det på vänster sida. Ett ljud jag aldrig hört innan. Jag spelade in en video och tänkte lägga upp den här för att få hjälp. Ägaren till bilen ska lämna in den på fredag för att kolla upp ljudet. Bilen är M-testad The sound from a big M :) |
|
| Det såg inte ut som mitt inlägg gick in. Men nu vet ni vad jag tycker. Tråkigt med ljudet. Men om det fixas kanske de är grönt | |
|
The sound from a big M :) |
|
|
Kanske liknande, Wastegate? Länk |
|
|
Thuveson det klippet som du länka till låter som wastegate rattle. Avvakta och hör vad bmw säger efter ägaren har lämnt in den. Flera har fått sina turbos utbytta av bmw för detta men det beror helt på mil och årtal osv. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.