|
|
|
|---|---|
| Hej nån som vet hur man får ner innertaket?nått sitter löst ungefär vid högtalarna låter när man åker över ojämnheter | |
|
Hejsan Jag har nog exakt samma problem som dig! Har du panoramatak på din? Oljudet som jag har låter som en kabel eller något är löst och slår emot plåten. Ljudet är starkare med innertaket till solluckan öppet. Jag kan framkalla ljudet med att slå lätt på innertaket med handen mitt mellan högtalarna. Hade vart kul att se om det fanns någon sprängskiss eller liknande för att se om det ligger några moduler eller kablar där som kan ha lossnat. |
|
| Jo jag har också panoramatak | |
|
Jag har tyvärr inte fått tummen ur ännu men jag tänkte börja med att plocka ned högtalarna för se om kan komma åt att kika in mellan inner och yttertak. kolla in Länk Hur man tar ner innertaket (verkar asjobbigt) (kör google translate från ryska) |
|
| Hmm ja det såg lite drygt ut,ska åka till en kille på bmw å fråga han lite återkommer | |
| Ska ta loss högtalarna ikväll kanske man kan se nått så man slipper ta ner taket,va mkt saker där eftersom det är panoramatak sa han på bmw | |
|
Väntar med spänning på resultatet! Hittade den här beskrivningen hur man tar ner och kollar/byter motorn till soltaket. såg lite lättare ut än att ta ner hela innertaket Länk |
|
| Man ser inget genom högtalaren måste nog riva ner taket iaf | |
|
Hej igen! Har du haft någon framgång med att lösa ditt problem? För mig lutar det åt att det blir verkstad som får kolla på det här ,högst irriterande fel! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.