AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.586

Någon som har testat gummiläpp från PowerBörsen

Visa användare
940
bmwe392001
E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic

F36 420xD -16 (N47D20)
Sparkling Brown Metallic
Hej!

Jag funderar på att köpa en läpp till min e39a och undrar nu om någon har testat en av dessa:

Länk

Vill att läppen ska vara väldigt diskret och då är denna i gummi intressant. I mitt fall vill jag ha en läpp till facelift e39 med standard kjolpaket.
Om du ska köra bilen på vintern så är det nog bara att glömma, jag har hämtat originallisten efter vägen flera ggr till slut struntade jag i att sätta dit den.
Visa användare
625
Sjoling
BMW 330CI M-TECH II
jag blev också lite intresserad, vet dock inte hur det kommer se ut på en m från till e46. men det är ju inga astronomiska summor så man kanske skulle testa..

Någon som har kört med denna list på e46?
Visa användare
940
bmwe392001
E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic

F36 420xD -16 (N47D20)
Sparkling Brown Metallic
Efter lite läsning på nätet så tror jag att jag avstår. Det är en vanlig gummilist som används på tex garagedörrar längst ner mot marken. Den är inte modelanpassad på något sätt utan man får helt enkelt tejpa dit den själv så den följer bilens konturer (dubbelhäftande tejp ingår). Frågan är då om gummit kommer vara symmetriskt beroende på hur den har varit vikt i förpackningen.

delorian: man skulle kunna skruva dit den underifrån men jag tycker inte det är värt att satsa på.

Mer läsning och bilder:

Länk

Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.