|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Den är registrerad med 191 kw dvs. 260 hk... MVH Christofer |
|
|
Grattis, du kan använda transportstyrelsens hemsida du med. :) Hon påstår att det transportstyrelsen anger inte stämmer. |
|
|
Bilen diskuteras på volvoforum också. Ingen kan hitta nåt som tyder på att den har högre effekt eller är någonting annat än EU-spec. ------- //Lövet |
|
|
Lecar: Nej jag använder Bilvision, en tjänst bilhandlare brukar använda. Man får fram fler uppgifter... Visst kan den har högre effekt än 260 hk, men det gör ju i princip bara att den är olaglig... MVH Christofer |
|
|
Ursäkta mitt humör Crille. Kvinnan vägrar gå under 110kkr, så jag ger upp, synd på den fina bilen dock. |
|
|
Går hon inte under 110´ lär hon nog få behålla den. En åtta år gammal S60 som gått 18000 mil är inte värd över 100´, hur fin och välutrustad den än må vara... Märklig specifikation med manuell låda och bensinvärmare om den vore för USA måste jag säga... MVH Christofer |
|
|
och km/h mätare... ------- //Lövet |
|
|
Kanske skulle till Canada? |
|
|
Då blir det ännu mer spännande att den kallas "USA-spec". Jag misstänker att säljaren gått på något tidigare ägare sagt. ------- //Lövet |
|
|
Ja säkert, troligtvis för att ha en bra förklaring på att den är trimmad. MVH Christofer |
|
| Och att den är trimmad är kanske också bara något hon hört från tidigare ägare....... | |
| Kan meddela att bilen gick för 120kkr. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.