|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Varför inte en E39:a? 523,525 eller 528? För dem pengarna är det svårt att få bättre bil än dessa... BMW M-POWER |
|
|
Du får gärna dela med dig informationen om hur det går till, Om det nu inte är hemligt (?) :)) Har själv funderat på det men hittade ingen bra lösning direkt Så slipper kanske jag köra ner i 20h i framtiden utan bara 2h med flyg hehe |
|
|
Kör du formel 1 om du kör ner på 20h ;-)? Min resa tar minst 36h inkl en övernattning. Jobbigt värre. Inte ens 7-serie lockar att sitta och nöta asfalt i 2 dagar. Skicka privat e-mail till mig |
|
|
Helsingborg-Zagreb ca 150mil 20h Som snabbast har jag o brorsan kört på 16h :) Vi sover inte utan bara kör på, |
|
| Låter väl rätt normalt. Har gjort Malmö - Cannes, 197 mil, på 19 timmar utan att köra helt vilt. Brukar inte vara problem att få snitt på runt eller strax över 100 inklusive färja, köer och mat/tankstopp om man är lite effektiv. | |
|
Jag har runt 230mil (Norrköping-Zadar) och det tar minst 25h ren körning mitt i sommarsemestern. Måste ju sova också, så ja räknar med 36h restid. Inte roligt när Ryanair flyger samma sträcka på 2,5h för några 100-lappar. Dörr till dörr tar 5h! |
|
| Jag gillar e39, men den är så gammal i designen och oftast vädigt rostiga i prisklassen 30'. | |
|
Ok BMW M-POWER |
|
|
Min farbror körde för ca 1 år sedan ner en VW Passat 2003 till Split. Kostade förvisso mer än 30 000kr då men idag bör man kunna hitta en i hyfsat skick för de pengarna. En VW, Passat eller Golf, hade jag satsat på. Bra med reservdelar och verkstäder där "nere".... |
|
|
Över budget, men kanske värt att gå upp lite. Klart fet bil för småpengar. Länk |
|
|
Nu börjar det närma sig. Ska kolla på en c180 kompressor -04. 12' mil, manuell, få ägare, rostfri, helskinn. P: 50kSEK Kommentarer? |
|
|
Är det för varmt med en cabbe? Annars en rätt trevlig tillgång på semestern Länk Länk Länk Länk |
|
| Mycket bil för pengarna: Länk | |
|
38kSEK för en 24' milar Golf är tokdyrt, när man kan köpa en 15' milare för bara 10kSEK extra. Cab är aldrig fel, isf en clk cab eller e46 :-) |
|
|
Marin: Tycker spontant att det låter mkt rimligt. 50kSEK antar jag är prutat pris, antar att ägaren säkert begär uppåt 70 eller nåt? Mvh Martin |
|
| Det är en kollega i branschen som bytte in den nyligen och vill ha cashflow. Jag får den för inbytespriset :-) | |
| Hade också valt clk eller e46 framför de jag föreslog, men du hade ju en budget. Som iofs verkar högst tänjbar :) Sommaren är för övrigt över cabmässigt, ser att priserna börjar dala. Den här låg länge för 75 innan de förnyade annonsen. Köp den :) Länk | |
|
Hmmm, läste hela annonsen nu, den vägrar starta, därav prisfallet. |
|
| Klart nu. Det blev c180 kompr. -04 | |
|
Kroatien är fr o m idag med i EU så nu kan du importera och regga en bil där nere på samma sätt som du importerar till Sverige. Men du behöver nån som är skriven i Kroatien som tar in bilen, men som jag förstått det är försäkring dyrare än i Sverige. 996turbo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.