|
|
|
|---|---|
|
Är det nån som kan tipsa om en bra, noggrann och prisvärd verkstad som kan BMW i Sundsvallsområdet eller neråt Kvissleby/Njurunda? Molin Bil är trevliga och bra men jag tycker de tar lite för bra betalt och de är inte så duktiga som jag hade önskat när man frågar om lite mindre standardmässiga grejer (typ uppdatera mjukvara och byta språk i iDrive). Som exempel så vill de ha 3300.- för att byta främre bromsbelägg på min kärra. Det tycker jag var f*rbannat dyrt. | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Varför inte göra det själv? Är enkelt och går fort. Så vet du med säkerhet att det dels är verkligen utfört men också att det är rätt delar i - ditsatta på rätt sätt. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
| Custom & Styling i Nolby! Mycket kunniga på BMW, mycket trevliga och dessutom rimliga priser! Jag har använt dem i närmare 10 år och har bara gott att säga om dem! | |
| Är det bilbyggaren Ulf Kusendal som driver den firman? Ja han verkar ju vara ett fan av finish i alla fall :) | |
| Härligt varierande priser 2200kr skulle jag få betala för samma operation för några veckor på Molin, blev att jag gjorde det själv. Custom & styling lackade min m5a för några år sen blev bra iaf. | |
| Ja det är Kusendal som driver Custom & Styling. Mycket duktig och trevlig herre! | |
| Cykeltjuv: Vilken bilmodell gällde ditt pris? Är det till och med samma så är det ju ett skämt. | |
| 335d lär väl vara samma bromsar som på 535 antar jag? | |
|
Ok, då är det ju ett skämt. Dock inget roligt skämt. Blir ett samtal till Kusendal. Är detta rätt företag? Länk |
|
| Yes det är rätt firma. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.