|
|
|
|---|---|
|
Hej! Nu har jag snurrat runt och sökt på alla gamla inlägg om rör ordet "dator" eller "obc"...Men jag blir bara lite klokare på det. Grejen är den, jag önskar stoppa i vad jag förstår "stora" datorn istället för den anloga klockrackarn.. * Det finns en display nedanför varv&hastighetsmätare som visar div info (dörr öppen, lyse på, lampa blabla trasig osv). * Bakom klockan fanns det endast tre ynka kablar..(har läst att det då är VÄLDIGT bökigt att få det att fungera) * Mellan ratt & pedaler sitter det en hel bunt med olika kontakter som ej är inkopplade men har kablar anslutna..så det ser ut som man kan koppla in alla tillbehör som bmw har där. Så...finns det ngn som vet huruvida jag bör slänga datorn och installera en biltematemp =( på befintlig + & - där klockan sitter ELLER skaffa mig en kabelhärva som går FRÅN kontakterna under ratten Till klock/obc uttaget el. dyl? Det skulle ju vara mycket trevligare med datorrackarn där istället för snurrklockan så vet ngn hur man går till väga...ifall det är möjligt/rimligt. Tack på förhand! | |
|
Montera sensor för termometer och kläm dit lilla "datorn". Att efterdra kablar för stora datorn är nog inte helt lätt. Även på min som har stora datorn numera så sitter det massor med tomma kontakter under rattstången. Jag har en liten "dator" ligger om du är intresserad. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
Lilla datorn??!? Kan man verkligen kalla en temp och inbyggd klocka för = Lilla datorn?!? Krävs väl lite mer än så? Nån som argumenterar emot? Jag kan ha fel. Häftig motor,häftiga priser...!!! |
|
|
Jag håller med därav " ". Vissa envisas med att kalla den för det. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
Jag har oxå en "liten" till salu. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
buhuu...ville ha dator modell "större". Men ok! Tack så länge och börjar jag fundera på den lilla "datorn" så återkommer jag. ahh..vilket pris hade du/ni tänkt er? |
|
|
Det står på sidan jag länkade till. Mvh. Micke Olsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.