|
|
|
|---|---|
|
Hej alla, Jag håller på och skriver ett reportage om BMW M Performance till Autopower. Jag vill därför fråga er alla vad ni vill läsa om? Synpunkter mottages - skall försöka uppfylla dem. | |
|
Jag vet inte riktigt vad M performance betyder men om det gäller M-bilar så tror jag det skulle vara uppskattat för många att veta vilka som har riktig diffbroms. Mvh. Richard |
|
|
Vad har man utvecklat för racing som sedan kommit in i gatbilar? Vad ger M performance delar för mätbara förbättringar i väghållning och prestanda? /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
Jag skulle vilja veta vad som skiljer en M bil från en vanlig. Vad skilljer X5M från X5? Vilka delar etc. Är det nästan samma bil eller väldigt annorlunda? Samma jämförelse kan nog göras på andra M bilar också. Tack! |
|
| Jag har samma intresse som smurfkungen, dock med betoningen mer på sista meningen :-) Vore verkligt intressant med den typen av jämförelse, hur stärks karossen m.m för att klara av den större påfrestningen/ökade kraven. | |
| Tack för era inputs, fler mottages tacksamt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.