|
|
|
|---|---|
|
Båda ringarna på vänster sida slocknade,Vad har dom för samband? drivs dom av samma lampa?? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
De har drivits av samma lampa/ljuskälla sedan 2001 så det gör de nog på nyare modeller också. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Tack Hasso!! Vet någon vad det är för typ av lampa? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Länk Framgår inte det första länken är halogenlyse, men där finns nr 2 för parkeringsljus och det ser ut som det är lampa och sockel i ett. som på de tidigare BMW 5 serie, köps på BMW. de gamla kunde man dock pilla isär och skifta bara lampan. Nu är det ju så myckt ledbelysningar som användts occh jag är inte säker på vad det sitter på din bil. Men det vet säkert någon E61 ägare. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Åk till BMW som sagt. Kostar ca 250 kr och är lagervara. En per sida. | |
| Har dock för mig att det är lite pilligt att byta. Eventuellt måste strålkastaren lossas för att komma åt. | |
|
Du har H8. Bytte mina i veckan. Enklast är att plocka loss hela lyktan (inte svårt) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.