|
|
|
|---|---|
|
Som för alla andra så slutade min shoppinglucka att fungera, så nu undrar jag om de är mycket jobb att laga och om de finns att beställa nån slags repsats till de? Har läst runt lite och vad jag fattar så måste man kunna öppna luckan för att komma åt kablarna? Min radio funkar kasst och den går ej att låsa upp med fjärren, så då är de väll lika bra att byta antennförstärkaren också eller? | |
| Alltid bra att tala om vilken bil det gäller. | |
| Ja och ja på båda frågorna, och det är en E61 du har. ;) medans du ändå byter mikrobrytarn o antennförstärkaren så passa på o kolla skicket på kablarna i genomföringen till bakluckan. De brukar kunna gå av. | |
| Var kan man hitta nån kabelsats? och finns de nått knep att få upp luckan, eller måste man bryta bort knappen? | |
| jo de är en e61 | |
|
Här hittade jag bilder på nödöppningen för glasluckan. Finns som en liten ögla inne i hålet som du kan sticka in en tunn mejsel i och sen drar du åt sidan. Länk MVH/Dan |
|
| Tackar tackar, då återstår de bara om nån vet om de finns nån färdig kabelrepsats eller är de bara dra nya själv? | |
| AxL: kolla här; Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.