|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
OK, det är alltså denna Länk som du länkade till förut som är till salu, då måste hela fronten bytas. BMW CS #5206 |
|
| Måste säga att det blev en riktigt stor skillnad på din bil, ser väldigt läckert ut! | |
|
Min bil är även sänkt 35mm, så man får vara försiktig med trottoarkanter, detta är den andra spoliern som sitter på bilen, den första blev sönderkörd. BMW CS #5206 |
|
|
Det är min med. Nu kom jag hem och såg att kjolarna är exakt likadana som de jag har:( fan jag tyckte att de var rätt lika men killen sa att det var aerodynamikpaketet och jag får väl skylla mig själv att jag inte tagit bilderna med mig. Så nu måste jag försöka bli av med kjolarna istället :( Fronten såg dock bra ut och jag ska försöka bända loss aeroläppen fast risken finns att den kanske går sönder, den verkar bara sitta med lim. Vet någon hur man får bort en limmad läpp:D Jag tror nämligen det blir betydligt billigare att lacka en liten läpp än hela fronten nämligen, det går åt mycket mer färg annars. |
|
| Du lär INTE kunna dela på fronten och läppen om den är limmad !! Byt hela fronten - eller sälj det du nyss köpt och köp en lös läpp bara. | |
|
NikeMan: Du har nog rätt, jag tänker behålla fronten och försöka sälja kjolarna. Det är väl inte hela världen att byta front hoppas jag. |
|
| Christer , blev det mycket lägre med den nya fronten eller. Jag tycker redan min bil är låg som sagt och vill ju inte ha den mycket lägre än vad den är... | |
|
Länk Nu är bilen fixad så här såg det ut innan och nedan en bild efteråt. Länk Länk Jag måste säga att jag är nöjd med det blev några tusenlappar innan allt var klart men det får man leva med då man ska ändra saker hit och dit. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.