|
|
|
|---|---|
|
Olyckan har varit framme... Bilen rullade in i en björk och skrynklade till kofångare, bakplåt+balk samt slog hål på tanken. Bakskärmen skrynklades till ordentligt, så den måste nog bytas tillsammans med den övriga plåten. Finns det någon som säljer ekonomiplåt till 02-serien eller kanske ännu bättre, någon på forumet som sitter på delar kanske? Bilen är i övrigt i perfekt orenoverat originalskick med vissa mindre brister... Inredningen har torkat till, så nytt tyg till stolarna alternativt nya stolar hade varit kul att ha... Höger backspegel, räcker med plastringen som håller glaset. Eftersom bilen enbart har 1 (!) ägare sedan ny känner jag att oavsett skadan vill jag fixa bilen. | |
|
Hej, trist men sånt händer. Jag har en tank i bra skick. Finns i Nacka, 800+frakt Bosse J. BMW CS 185 H |
|
|
Tackar för svaret! Den är noterad, hör av mig så snart jag samlat ihop delarna jag behöver. Mvh, Daniel |
|
|
tja jag har en kaross stående det är bara att komma å skära. bakplåt å skärm är ok kan smsa bilder om du vill pris=kom med förslag finns utanför hallsberg |
|
| Hej igen! Tack för alla svar, nu tror jag att jag har allt + lite till. Dessutom ramlade jag på en lågmilad, oskruvad 2002 som levereras nästa helg, spännande! | |
|
525bmw: Du har inga framlysen kvar på den karossen o kanske framskärmarna, som du vill bli av med? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.