|
|
|
|---|---|
|
Tjena har ett skumt fel på 740in. När jag skulle starta den idag så ville de sig inte alls, malde på ända tills batteriet precis orkade dra runt motorn och då startade den!!. Hade sen igång den ca 5min, stängde av och testade igen. Vägrar starta så länge det är bra kräm och precis innan batteriet dör så hoppar den igång och går klockrent.. Testade flera gånger och samma symptom. Riktigt skumt fel är det nån som har nån teori? Mvh Johan | |
| Ingen som har nån teori ? | |
|
Kan vara vad som helst, bränslerelaterat. Är det soppa i tanken? Om ja prova och se om den går igång på startgas, om jag så är det bränslerelaterat. |
|
|
nu startar den inte alls längre, startar ej på startgas, har kollat och jag har ingen gnista. har testat och byta triggergivaren utan resultat, misstänker att start spärren kan ha hoppat i. batteriet vart ju dött i nyckeln så jag bytte det och försökte initiera enligt guiden men det vill sig inte alls. centrallåset är dessutom kass, kan detta påverka start spärren? har helt slut på ideer nu och börjar bli less på skiten så snart säljs den i delar. någon som har nån ide om hur jag ska bli av med huvudvärken? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.