|
|
|
|---|---|
|
Är det någon här som vet vad det kan vara som tickar väldigt högt, typ 7-8ggr när man stänger av den? Ibland är det 3-4 tick och ibland 7-8 och ibland ingenting. Man kan även känna det i pedalerna. Har sökt som en tok här, men har inte hittat någon som haft samma problem.. Tacksam för svar.. | |
|
Sa lite fel tidigare.. det verkligen smattrar i ca 4sekunder efter man stängt av bilen. |
|
|
Ingen aning egentligen men i pedalerna säger du? Jag drar till med en gissning på ABS enheten. Den kanske kan orsaka dessa symptom? Eller är det alla pedaler eller låter det bara där underifrån? Låter det som ett relä som slår av och på flera gånger? |
|
| Jag har märkt att det känns i kopplingspedalen. Det konstiga är att det inte händer varje gång jag stänger av bilen..hmmm | |
|
Klimatanläggningen som motionerar. Vet inte exakta schemat men precis som du säger så är det bara i bland. Att det smattrar högt kan vara att något har släppt från något spjäll eller att något sitter i vägen så det kuggaröver i någon ställmotor. Kolla så att alla funktioner/spjäll fungerar som de ska. _____________________________________ ///Mvh Chrille ( aka. Chriz Loud ) |
|
|
Tack för svaret! Ska kolla upp det... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.