|
|
|
|---|---|
|
Har jag för höga utrustningskrav? Är på jakt efter en ny bruksbil och har fastnat för 520D E61. Har letat i flera månader men det "fattas" alltid någon utrustning som jag letar efter, därför kommer min fråga, har jag för höga krav? Fanns det ingen som utrustade en 520D så mycket? Max 10.000 mil Manuell Helläder PDC fram och bak Farthållare M-Sport GPS Ett + om den är svensksåld... | |
|
Hej, M-sport+GPS+comfort+ manuell tror jag är svårt att hitta. Men om du kan tänka dig automat bör det vara betydligt lättare. |
|
|
Manuell är det största kravet... GPS går att välja bort om jag måste |
|
|
Finns ingen just nu till salu. Annars tycker jag den här ser nice ut. Dock automat. Länk |
|
| Min ligger till salu. Alpinvit för 179. Saknar dock GPS och har gått 14500. svensksåld samt manuell med svart skinn. Kamkedjeproblemet som brukar uppstå på n47 är precis åtgärdat på auktoriserad verkstad för 43000kr. | |
|
RiBBaN_: Tyvärr inte intressant pga milen, jag kör över 3000 mil om året så måste ha en lågmilare om jag inte ska behöva byta bil efter två år... Annars är ju färgen den rätta :) |
|
|
P.S Har sett din på blocket innan och den är riktigt läcker! |
|
|
Jag förstår :-) jag kör själv max 1000 mil per år, så de ska bytas upp (eller ner, beroende på hur man ser det.. ;-)) till en 535d. |
|
| varför så viktigt att ha manuell? antar att du pendlar mycket per år, då är det väl 100 gånger skönare att åka bil än att köra bil? :) | |
|
Ja, jag pendlar ca 15 mil om dagen så det blir några växlingar. Ska jag vara ärlig så är det väl bara en fix idé som jag har :) |
|
|
Nismo89 VEM utrustar snikmodellen 520d?! inte ens som tjänstebil! gäller övriga bilmärken oxå..försök hitta en välutr snikmodell med den minsta o tråkigaste motorn hos t.ex audi eller mercedes |
|
|
Bianca: Det var därför jag skrev "Fanns det ingen som utrustade en 520D så mycket?" Men även om man kollar på 525D eller 530D så finns det inte mycket att välja på, fanns EN 530D men den ligger på gränsen med milen... Länk |
|
|
Jag letade länge efter en 520 Touring automat med mkt utrustning, det var inte lätt att hitta. Och som tur var hade ngn tjänstebilsförare i Luxemburg utrustat den så som jag ville ha den :) Mina krav var: automat, komfortstolar med värme, krok, navi pro Men som tjänstebil i Sverige är de ju obefintliga typ.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.