|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har letat men inte hittat hur man ska kunna ändra funktionen på ljusknappen efter min önskan. Det jag vill ha är att när man har nyckeln i läge 2 (motorn i gång) och strömställaren i läge 0 då vill jag att parkeringen lyser i övrigt vill jag ha original funktioner. Finns det något enkelt sätt eller måste man ändra funktionen på själva knappen. //FredrikB | |
|
e31 borde funka som e34; Länk Länk |
|
|
Jag har läst dessa men det är endast för att få Halvljusautomatik Jag vill automatik parkeringenslyse. //fredde |
|
|
Jag har nästan så i M5'an. Vredet står i läge P men lyser inte med tändning avslagen. Innebär således att man inte kan lämna bilen med parkeringsljus på utan tändning på. Men hur ofta använder man p-ljuset när man lämnar bilen parkerad? Om du vill ha lika kan jag försöka leta upp kopplingsschemat, powerposta din mailadress i så fall. |
|
|
Jag har varit ute och mätte upp kontakten, och det blir nog inte så svårt att få till så som jag önskar. Varför jag frågade var att det kanske redan fanns redan en sådan funktion inbyggd i bilen men var inaktiverad pga. dumma lagar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.