|
|
|
|---|---|
|
Har en pioneer DEH-2000R sittandes i min BMW, men jag vlll sätta i nåt annat. Problemet är att jag inte fick med "specialverktygen" som följer med stereon för att ta loss den. Nån som vet nåt annat sätt att ta bort den utan att göra sönder bmwn eller stereon? /Sören | |
bmwmats |
tjenare. är det så att du inte hittar de så skulle jag köra in till en pioneer försäljare. du får säkert låna ett par där. för du drar ut den på 5 sek. mvh mats |
|
Köp en Pioneer som du ska sätta dit istället så får du med verktyg som ska vara till den nya. Dom passar till den gamla oxå. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Jag har aldrig gillat pioneer :) Skall plocka isär stereon i helgen, har jag inte fått loss den tills dess, så blir det våld! PS! Vet inte vad den som installerade stereon har pysslat med, men han har lyckats koppla alla (6st) högtalare på höger kanal (lite credit till pioneer spelare som klarar belastingen om de är parallellkopplade). Han har säkert inte märkt det :) /Sören |
|
|
Stor eloge till Hans W, på pioneer reservdelar... Han skickar nya till mig! Nu är helgen räddad. /Sören |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.