|
|
|
|---|---|
|
Jo som rubriken säger, vad tror ni om min prissättning? Länk En del intresse på Blocket annons men många med bytesförslag + kontanter, något som inte är intressant för mig. //N. Varför göra något imorgon när du kan göra det idag ;-) | |
| Ok utgångspris. Slutpris runt 180' gissar jag | |
|
Hmm blev visst lite fel med länken... fel annons. Hur kan jag redigera mitt inlägg? Denna skall det vara Länk Varför göra något imorgon när du kan göra det idag ;-) |
|
|
Men vad tusan, det går ju inte att länka till min annons???? Varför göra något imorgon när du kan göra det idag ;-) |
|
|
Länken har funkat bra båda gångerna om den ska leda till en 320dMT... ------- //Lövet |
|
| Den har rätt utrustning och färg, bra historik, få ägare, dock, lite hög i pris, tror du kan få ut runt 175-180' som slutpris. | |
|
Nope det är inte den bilen, min ligger på 159 900 i pris... Testar med en länk till min Blocketannons ist Länk Hoppas den fungerar :-/ //N. Varför göra något imorgon när du kan göra det idag ;-) |
|
|
Okay, ja det var ju verkligen inte samma bil. Tyvärr tror jag det där är aningen högt, det går att få touringar för samma pengar och sedanen ligger klart lägre. Länk Länk Automat och halvskinn i din är värt några tusenlappar extra förvisso jämfört med touringarna ovan men i valet mellan sedan+halvskinn+aut tror jag det är fler som letar efter en Touring för de pengarna. ------- //Lövet |
|
|
Tack för svaret. Hmm ok du kanske har rätt men när jag gör en sökning på blocket med årsmodell -09 till -10 5000-13000 mil med automat (både sedan & touring) så ligger jag iaf som femte billigast av ca: 50 träffar. Iofs så känns det som att det "tyvärr" är köparens marknad (som alltid när man själv ska sälja) //N. Varför göra något imorgon när du kan göra det idag ;-) |
|
| . Många väljer bort manuella lådor och automat höjer minst 10'. Tycker 159' är bra utgångspris. Men du kommer nog få släpoa den för några tusen mindre. Kanske 150-155 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.