AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.950

Värdering bmw 335 cab -10

JF
257
JF.
335i Coupe -07
Någon som vet vad man ska betala för den här bilen? Länk

Känns som den har allt man vill ha!

Tack på förhand!
Förmodligen svårsåld pga fel färg.
varför skulle det vara fel färg??? En vit cab är väl jätteläcker. Himla fin spec också vad jag kan se och priset kanske cirka 330-350 tkr berorende på skick.

/Anders
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

precis..Inget fel på färgen!!eller den ska vara svart tycker du?!som alla övriga 98% av BMW bilarna:)

Den har långt ifrån,allt,men kanske de viktigaste för just dig

Länk
Färgen är perfekt!
med bra spec menar jag M-sport paket, 19", skinn, aktiv styrning (visste inte ens det fanns på E93), Harman Kardon, Bluetooth, genomlastning, helljusass, larm mm. För mig synes detta vara en väldigt bra spec för en 335. Självklart finns det mera tillval men den här har betydligt mera än det mest nödvändiga iaf. Sen kan man förstås diskutera om man vill ha automat eller manuell men jag tycker nog automat passar denna cab perfekt.

/Anders
Vita bilar är alltid svårsålda förutom när det är mode att ha en, det har varit mode ett tag men det är på väg bort.

I övrigt är det annars ett bra argument att pruta ner bilen ordentligt.
Den har DKG-lådan Länk jag håller med Anders om värderingen möjligen något mindre. Det är mycket svårt att hitta en liknande bil som är sv-såld och rätt svårt i Tyskland.

lanab: Från 2007-2008 är vit en populär färg igen, så säljaren kommer garva åt att försöka pruta på den punkten.

Mvh Stephan
Håller helt med dig där Stephan. Det är en myt att vita bilar inte är populära mera. Gäller kanske vissa enstaka modeller, men en vit 335 cab är def inte fel färg. Speciellt inte med skinn och M-sport, samt i övrigt en riktigt bra spec för att vara svensksåld. Om den dessutom har DKG, viket jag missade, så är den ju kanon tycker jag själv.

/Anders
Jo men sanningen kommer alltid ikapp och det är att en svart BMW är alltid lättare sälja än en vit BMW.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.