|
|
|
|---|---|
|
Hej, Nån som kan tipsa om någon bra lackfirma straxt söder om sthlm som kan fixa lite rostbubblor. Bubblorna är i skarven mellan kaross och bakre "kofångare". /Swede | |
| Kolla med Högdalens Bil och skadecenter! Länk | |
|
Tack - ska åka förbi och kolla med dom. |
|
| Bil lackeringsbolaget i skytbrink i Tumba använder jag mig av, ägaren heter Conny, han är även godkänd av dem flesta försäkringsbolagen och han gjorde fram tills för ca 1 år sedan BMW,S lackjobb innan dem slog ihop det med bilia i Södertälje | |
|
Har nu varit förbi Högdalens Bil och skadecenter. Tyckte dom var lite dryga då dom tyckte jag inte hade råd att anlita dom samt att dom inte sysslar med små rostbubblor och dylikt. Dom tyckte jag skulle leta en mindre verkstad som var "billigare". Dom kunde inte heller lämna något förslag. Tumba är lite åt fel håll för mig. Någon som har något annat förlag? /Svante |
|
| Kan rekomendera Kents Bilplåt Ulvsundavägen 106. Iofs så är det 4 år sedan jag anlitade dem men resultatet blev väldigt bra på min E39 523i-M pkt som jag hade då.. saknar den otroligt mycket. | |
|
Fick tips om Autoform H & J Wass AB i Tyresö. Ska checka imorgon. Ulvsundavägen är på andra sidan stan. Men lägger det på minnet - Tack. /Svante |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.