|
|
|
|---|---|
|
Är spekulant på en i övrigt mycket fin M3 E92 i Silverstone II lack men där plasten på bilen (stötfångare fram + bak, samt båda sidokjolarna) verkar ha en något annan nyans än övriga karossen i vissa ljus. Jag kan inte se några andra tecken på att plasten skulle varit omlackad och dessutom tycker jag det verkar lite konstigt att lacka om bara dessa fyra bitar (speciellt båda kjolarna) och inget mer. Kan det vara så att Silverstone II åldras annolunda på metal och plast? Borde ju inte vara så på en bil som BMW, men jag har upplevt det på en Alfa jag hade för ett antal år sedan. Jag har kollat runt på bilder av andra M3or med samma färg och tycker mig kunna se samma tendenser även på andra bilar, men det är ju ruskigt svårt att avgöra från en bild på nätet. Någon annan som har dessa erfarenheter med Silverstone II? | |
|
Hej, japp det skiljer i färg litegrann, verkar vara så generellt på Silverstone 2, trist men förmodligen bara att gilla läget. Är säkert samma tendens oavsett färg men det syns väl mer eller mindre. |
|
| Tackar! Drygt det där men det är väl som du säger, bara att leva med. | |
| Oskhe: du har pm. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.