AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
5.993

Pallar automatlådan 530dE61 dra husvagn?

Sida 2 av 2
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Notera att de angivna vridmomenten för vad lådan klarar är inkommande kraft inte utgående belastning. Dock lär det knappast vara några problem att dra husvagn.

///MVH Yngve "Hasso" Carlsson
Länk
He
437
Henrik 77
530d Touring M-paket 2009
Jag får väl testa en runda med vagnen till helgen. I början av Juli kör vi till Italien och då kan det ju vara skönt att ha testat ekipaget en liten runda först.
Ba
328
Basilika
E39 530im
Henrik, nu får du allt berätta mera om din affär o mer info om bilen du köpte - för oss nyfikna här =) Blev de en XD? Pris? Färg? Mil? Utrustning? Bilhandlarn? mm ;0
He
437
Henrik 77
530d Touring M-paket 2009
Det blev ingen xd. En kombi 2009:a tillverkad maj 2009. Så förhoppningsvis inga barnsjukdomar:). M-paket. Komfortstolar med massage. Stolsvärme bak isofix. Navi och massa annat.sport automat. Xenon var där men jag vet inte Vilken modell. Om det är kurvljus eller vad? Svensksåld 8500 mil. Svart metallic som skiftar i lite lila tycker jag. Vad heter den färgen? Beige skinn i sätena och resten grått och svart. Listerna på panelen var typ svart/brun blankt. Helt ok färgkombination enligt mig. Köpte den privat för 218. Känns helt ok med tanke på miltal och ålder tycker. Den känns som ny bil att köra och jag är verkligen imponerad av vridet/effekten. Jag har massor av frågor som jag vill ställa till er som kan dem bättre än jag. Det fanns en sladd i mitt konsolen som passa i min Iphone. Men jag fick inte igång spotify. Bluetooth fick jag rätt på och kunde prata via handsfree. Men spotify fick jag inte igång. Får testa vidare ikväll. Känns än sålänge jäkligt bra:)
_p
656
_pancho_
BMW M2 -17
BMW M2 Competition -19
BMW M3 SMG -02
BMW M3 Coupe -07
MB GLE350DE -21
Grattis! Låter som en toppenbil till bra pris.
Tror färgen är Carbonsvart, jag hade det på en m3'a som skiftade i nyanser som du nämner.

mvh Tobias
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.