|
|
|
|---|---|
|
Sliter av mig håret snart känner jag. Har varken rört eller pillat bakom ratten. Tutan fungerar så då är de väl inte släppringen.. eller? Bilen som är en 325 -92 indikerar på AIRBAG-fel (ständiga skitfel på bmws). Carsoft 6.5 säger status okej, inga felkoder alls. Rensar ut eventuella errors men.. de finns ju inte så mycket att ta bort heller. De är ju mekanisk vajerutlösning på stolarna och inte som efter -93 med sprängutlösning samt sensor i stolen som alltid går att bypassa med motstånd. Vad sjutton ska man leta efter! när inte ens carsoft säger nåt. | |
|
Ständiga skitfel på bmw:s, vad har du ägt för bilar innan? Ständiga skitfel av mindre och högre grad får man på alla märken. Men en får kontakt med modulen och hittar ingen, den säger inte module does not respond? Har du kollat alla kontaktstyckena under stolarna? |
|
|
Ursäkta att ja lät lite grinig inatt. Värderar märket högt igentligen. Jag får kontakt med airbag-modulen samt diverse andra så de är ju en början. Har kikat lite lätt bara under passagerarstolen men visst, de blir till att undersöka mer strukturerat till helgen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.