|
|
|
|---|---|
|
Hej Första inlägget här i vad som verkar vara ett väldigt bra forum. Jag har sökt men inte kommit någonvart. Jag har precis skaffat mig en e36 320 touring automat och upptäckte på vägen hem att hela bilen vibrerar vid gaspådrag i farter över 75km/h. Jag fick den väldigt billigt och börjar förstå varför, vid provkörning kom jag bara upp i 70 och då var det inte så farligt men detta är outhärdligt. Det jag kommit fram till är att det är ett av knutkorsen som är dåliga och vad jag förstått så går dessa inte att byta utan man måste byta hela kardanen. Är jag rätt ute eller är jag ute och cyklar? Det konstiga i det hela är att det går att köpa knutkors på diverse platser jag varit i kontakt med. Så jag är helt ställd till vad jag ska göra nu? Tacksam för hjälp och jag ber om ursäkt för att det kanske blev rörigt det här. | |
|
Egenskaper: Position Bakaxel Längd [mm] 63 Diameter 1/diameter 2 [mm] 24x14x63 Diameter (mm) 24 Hittade detta knutkors, står att det är samma men att det är nitat och svårt att byta. Någon där ute som försökt sig på det ändå? bild: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.