|
Sida 34 av 34
|
|
|---|---|
|
Gorban, Det var jag som fjärrstartade min värmare via telefonen på ett flygplan på väg in till Arlanda. Detta gjordes givetvis utan att äventyra flygsäkerheten genom att använda planets WiFi. För att svara på vad man kan göra via telefonen med värmaren (har iPhone) - Man kan direktstarta värmaren - Man kan även programera en starttid och skicka till bilen. Sen finns det fler trevliga funktione r via Connected Drive där framförallt att skicka adresser till bilens navigation är smidigt. Detta kan göras från My remote" appen som har google-sökning inbyggt men också via vilken dator som helst och google maps. |
|
|
DarrenB - Connected Drive är ju helt nytt för Sverige sedan somras, så lite inkörningsproblem är där väl alltid - men visst håller jag med dig; säljarna är inte bra pålästa generellt. Blev mäkta imponerad av vad min leveranskille i England kunde om min bil; det var en ren njutning att få en sådan grundlig och kunnig genomgång av ens nya bil. Hoppas du får samma service när du hämtar din! ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| En veckas utbildning här på Autopowers forum borde vara obligatoriskt för BMW-säljare! Det känns inte så tryggt att lägga över 600K på en bil då ingen av säljarna kan förklara vad VDC/EDC faktiskt gör. | |
| Yes yes yes. Gott att BMW tagit sig i kragen igen, från Mars ska man kunna beställa M-Sport och parkeringsvärmare igen! | |
|
Jhellstrom, Källa på det? |
|
| De tyska handlarna har informerats av BMW AG. De svenska borde ha fått info om detta också. | |
| Kolla denna tråd: Länk | |
|
För dem som inte känner att de behärskar tyskan så bra: från mars (ev april) är det möjligt att få parkeringsvärmare och M-sportpaket. Men LED-dimljusen ryker. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
De är väl borta på m550d också? Logiskt eftersom den gått att beställa med vämaren hela tiden. Är man galen om man beställer en 535d nu? Rabatterna är ju mycket högre på 530dx just nu men jag vill helst ha bakhjulsdrift. |
|
|
Nä, varför skulle det vara galet? Den bilen kommer säkert bli eftertraktad som begagnad och alla har inte ett behov att köra fyrhjulsdrivet. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.