|
Sida 26 av 34
|
|
|---|---|
| Ok, NU är jag med på vad du menar XC60, är visst lite trög...... | |
|
XC60, insåg efter jag postat att jag kanske inte satt mig in i problemet tillräckligt. Jag trodde frågan gällde en vanlig 520d med rabatt gentemot en nettoprissatt modell. __________ Mvh Grelle |
|
| Mitt inlägg var väl inte direkt kristallklart, jag "sparade" lite på orden så det blev lite kryptiskt, då det var sent och på padda... Inte en idealisk kombo... :-) | |
|
För den som är intresserad så har jag 4 st nästan helt nya Hakka 7 som gick en månad i vintras på min 530d F11. 255x40x19 är dimensionen. Jag hade dem på mina sommardäcksfälgar 351M 19". /Anders |
|
|
Precis varit och provsuttit min nya bil. Torsdag fredag är det Dagen D. Man går runt med ett litet löjligt småflin mest hela dagarna nu. Bilen räknas väl som en tomhylsa i de här kretsarna, men får oss kommer det bli en kanonvagn. * 520dTA * Sportpaket * Alpinvit * Drag * Elektriska infällbara bakspeglar (till min sambo) * Tonaderutor * M-Ratten * Aluminium rails |
|
|
Tomhylsa är det väl inte, tvärtom så kan du glädja dig att ha betydligt lägre värdeminskning i både procent och i kronor räknat än några andra (ähum) här på forumet! :) ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Jag håller helt med. Den blir superfin! Den är nästan likadan som min och jag får min på torsdag klockan 14.00! Jag fick inte provsitta men jag fick i alla fall kika på den. :) |
|
| Fin bil och absolut ingen tomhylsa. Grattis! | |
| Den kommer du att bli kanonnöjd med. Grattis! | |
|
Bil uthämtad, 30 mil ren nöjeskörning under helgen. Ren porr detta! Frågan som spontant infinner sig , om min lilla dieselsnurra går så här fint, hur fint går inte alla era 535, 530 och 550 bilar? Trevligaste är att samma goa myskänsla infinner sig i kupén som det gör på e39. Nej, dax att köra in bilen i garaget, närmaste vägen måste vara inom grannkommunen! |
|
|
:) ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Nu känns ju den 27/11 helt plötsligt väldigt långt bort! (Har sett bilen live nu....tagit några bilder) |
|
|
Bilen kom till ÅF förra veckan och jag är så snål att jag väntar tills på fredag 1 för att hämta ut den.. Nu jäklar är det nära!! |
|
| Nedräkning här också. Hämtar på fredag den 1 november. | |
| Läste på bimmerfest att oljebytesintervallen är hälften så långa på LCI. Gäller detta bara USA eller är det någon som har hört något liknande? | |
|
Bara i USA vad jag hört. Ännu så länge... ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| Min vill iaf ha service först om 2100 mil alt 2015... | |
|
Medan ni väntar på era bilar så kan ni kika på lite bilder som jag har tagit i veckan. Jag har haft min nu i två veckor och älskar det mesta med den. Underbar komfort och mjukhet i motor och växellåda. Bilen är fantastiskt lyxig och mysig att sitta i med den ljusa läderklädseln. Tillsammans med Ambient Light blir det riktigt fint på kvällen. Länk Ett par saker stör mig lite bara: Varför kan den inte komma ihåg saker som regnsensor på/av eller Sport/Comfort/Eco-pro mellan gångerna? Jag vill ha regnsensorn påslagen hela tiden så länge det är plusgrader men det verkar inte gå. Och start/stopp kan vara ganska irriterande i korsningar när man ska svänga vänster. Om man slagit av den så kunde den väl komma ihåg det också?? |
|
|
Klockrent regnr! :-D |
|
|
grobianen: en del av dina ösnkemål som att komma ihåg start/stop går att lösa med kodning men jag tror inte att BMW gör det så då får man ordna det själv. Vet inte om garantin ryker då. Jag hade ett ärende förbi BMW i dag och har provsuttit min nya bil och lekt lite med navin. Hämtar den i morgon bitti! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.