|
Sida 23 av 34
|
|
|---|---|
| En massa 12V är ju ett eget tillval 575 – Extra 12v uttag. Som sagt, facken är desamma, det som skiljer är att man får ett 12v utan tändare och ingen askkopp i "icke" rökarpaket. | |
|
Jaja, rökarpaketet kostar ju 500,- så jag får väl ta den "smällen" , :). Är dock mer intresserad om någon mer har åsikter eller bilder gällande min tidigare fråga kring xdrive och 19"? Har hittat en bild på nätet med "mina" fälgar: Länk Vad säger ni, byta till 18" eller låta det vara? |
|
| Tycker det ser mycket snyggt ut. Kör på 19". | |
| 19" ser bra ut, det känns som femman kräver det (minst). Men jag håller med om att det är lite synd att xDrive-bilarna inte får sänkningen. | |
| Ser bra ut, skoj med fälgar som inte alla andra har, ännu :) | |
|
Varför har bilen på bilden en Opel kromlist på bagageluckan? Länk |
|
|
Du får den listen som straff för dina gamla synder. Samt, för att du köpt bilen med antingen Modern Line eller Luxury Line. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| Opellisten får man om man väljer lines så det såg jag till att undvika. Det ser ju inte klokt ut. Jag är så allergisk mot krom att jag undviker ambient light för att inte få glitter på dörrhandtagen utvändigt. | |
| Hmmm, fick ett tips av en polare ang mitt val av fälg, byter man ut originaldäcken som är 245/40 19 till de som sitter på Msport fälgarna dvs 245/45 19 så fyller det ut hjulhuset bättre, nackdelen är ju att bilen blir något högre.....varför kan de inte bara fixa ett M sportchassi till xdrive?????? | |
|
Gecko, Snygg spec... Jag har 19" 331 på min Alpinvita 520 xDrive, bilder finns i min profil. |
|
| XC60: Tack! Både för kommentaren men även för bilderna på din bil, det avgjorde det hela, 19" får stanna! Såg bilden med 18", är det vinterfälg? Jag har valt samma till min, var hos handlaren igår och kollade då jag inte hade antecknat vad den hette. | |
| 18" heter 365 och blir vinterfälgar... | |
| Vet inte riktigt om det är ett nytt ämne som bör ha en egen tråd, men jag har nu fått reda på att man kan sänka en F11 520D med xdrive via ett kit från Hartge. Nackdelen är garantin påverkas, är det någon av er som har monterat ett sådant kit? (Byte fjädrar fram samt någonting som fixar nivåregelringen bak) | |
|
Lite mer info om ConnectedDrive som jag fått via BMW ISSD i Storbritannien: Länk ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Har ni sett att BMW nu har ett erbjudande på xDrive för 9900? Jag antar att det inte inkluderar automatlådan men ändå bra mycket billigare. Det kunde de ju haft för en månad sen när jag beställde min bil... Länk // Johan |
|
|
Ni som fått ut era LCI bilar och har M-sport, hur upplever ni den nya M-sport ratten? Jag har inte sett den, ännu mindre känt på den, men på bild måste jag säga att den ser "ful" ut. Hur är den i verkligheten, gärna i jämförelse mot den före detta M-sport ratten som jag gillar skarpt. /Anders |
|
| Grobianen: xDrive-bilarna finns ju inte med manuell låda så erbjudandet måste väl inkludera automatlådan och det stämmer ju med det ordinarie pris som anges i erbjudandet. | |
|
Anders - hade lite samma känsla när jag först såg ratten på bild... Men jag är mycket nöjd. Betydligt snyggare i verkligheten, skönt läder men lite väl mycket hårdplast för att jag skall vara helnöjd. Ok, det är ingen Rolls Royce, men... ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| Kul erbjudande, verkligen toppen.. | |
|
Som sagts tidigare - xDrive finns bara med tomatlåda. :) ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.