|
Sida 2 av 34
|
|
|---|---|
|
Tack! Kollade bara för någon dag sedan och då fanns det inget. Man måste kolla noga alltså... :) ---- BMW CS #6212 |
|
|
Japp! Vad blev det för F11 för dig då? |
|
|
En ledtråd: 0-100 på 4,7 sek. :) ---- BMW CS #6212 |
|
| Grattis till fetaste bilen! | |
|
Börjar först nu inse vad jag egentligen beställt - uppgraderingen är ju rätt så rejäl på V8:an. Men i övrigt - tycker att LCI:n är riktigt, riktigt snygg. Faktiskt så har man lyckats så bra att M-sportpaktet inte är ett Måste längre. ---- BMW CS #6212 |
|
|
Kanske m550d ?;) |
|
|
Det ingen myt att tonade rutor är väldigt läckert på en vit F11 Myth :-) kör på det! Ska du verkligen köra på Dakota Cinnamon? Ursäkta men jag tycker det är en gräslig färg på skinnet. Jag skulle def köra på svart skinn på vit bil eller ev oyster som jag också haft. Men Oyster är snyggast på mörk bil. Sen skulle jag lägga till X-drive. Sportautomaten går inte att beställa längre till 520d? Du kör väl inte manuell? /Anders |
|
| Anders, La in beställning för 5min sen, blev tonade rutor och Xdrive :-) Tycker Cinnamon ser läckert ut på bild men kanske helt annorlunda i verkligheten? sen är ju smaken som baken, svart tycker jag är helt ok men väldigt tråkig. | |
| Grattis, blir riktigt fin bil som du lär bli ensam om :) | |
|
Kör på Cinnamon om du verkligen gillar det, men att beställa en så pass knepig färg utan att ha sett den i verkligheten är en ganska så stor risk. Personligen gillar jag den inte alls, alldeles för mycket röd/orange stick i, vilket inte märks på BMWs officiella bilder. Synd att BMW tagit bort det sadelbruna skinnet, det var riktigt läcker på en vit bil. |
|
|
Nu blev jag jätte osäker på klädsel valet, googlade efter lite mer bilder och ser bra ut på de flesta bilder tills jag snubblar över denna: Länk Gillar brunt mot svart men där är det ju närmare orange färg? |
|
| Ser ju jätte plastigt ut på bilden till råga på allt! | |
|
Sadelbrun var ju en fantastiskt fin färg, både till mörk och vit bil, men som sagt den finns ju inte längre. Cinnamon är tyvärr gräslig och be att få se en bil live innan du verkligen kör på det. Du kan ju ännu ett tag ändra i din order. Jag har även en bestämd uppfattning att bilar med Cinnamon skinnet blir stående längre som begagnade än med svart eller oyster skinn. Bra du tog X-drive. Själv kommer jag inte att beställa en F11 igen utan X-drive, det var verkligen fantastiskt i vintras. /Anders |
|
|
Synd att de misslyckats så med färgen speciellt på instrumenteringen, tack för att ni bad mig och ta en extra titt skadar aldrig och påpeka sådant "försiktigt" när det går att ändra sig. Hade varit snyggt med brunt men det där var inte rätt för mig. Order ändrad till Svart som aldrig är fel dock fortfarande det "tråkiga" valet ;-) |
|
|
Har ju kört Audi med quattro nu i 3år och verkligen uppskattat tryggheten från 4wd även sommartid vid kraftigt regn märktes det att man hade drivning på alla 4. Beräknad leverans V 33, det var snabbt! |
|
|
Ingen av er som hade koll på Vad 6FK innebär? Nyfiken :) |
|
| Danne: Styrning av ljudsystem från baksätet | |
|
Myth10: Ja, jag höll själv på att göra misstaget en gång när säljaren påstod att det var en ersättare för sadelbrunt. Jag blev misstänksam och började googla, blev än mer misstänksam och letade tillslut upp en bil. Färgen var inget bra, så jag har gjort samma resa själv. Tycker faktiskt att BMW bör erbjuda ett par alternativ till när det gäller interiören på 5:an. |
|
|
acey-> Det hittade jag också, men jag vet inte hur det ser ut och hur det funkar? Ingen som har en bild på en bil som har tillvalet? |
|
|
Klokt gjort Myth, jag tror annars att du hade ångrat dig när du sett Cinnamon skinnet live och tackar samtidigt att du inte tog illa upp för min kommentar om att färgen är gräslig :-) Nu får du en kanonbil! Du kommer inte att sakna din "DKW" en dag :-) /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.