|
|
|
|---|---|
|
En kompis är sugen på denna bil... Länk Någon som känner igen bilen och har lite bakgrundsinfo? Någon som har erfarenheter om handlaren? Mvh Jimmy | |
| Bump | |
| bara att den är mkt dyr | |
| Inte speciellt dyr. Men trälisterna!!! Skottpengar på den som beställt det. | |
| Varför dölja regnr? även ange fel i annonsen. | |
|
Många år sedan nu men alla bilar har inte varit ok där Länk ------- //Lövet |
|
|
En av flera källarfirmor på Mariedalsvägen i Malmö. Dessa källarfirmor har och har alltid haft ett tveksamt rykte men det är ju om man genereliserar. Auto Slottsstaden ligger på den bättre delen av gatan och min uppfattning är ju att de är något seriösare än de firmor som ligger ett par hundra meter söderut. Men jag hade nog tvekat att köpa bil där. ___ //Ulf |
|
|
Notera att de skriver "för kunds räkning", sannolikt för att försöka smita från garanti-ansvar. Alla bilfirmor har garanti-ansvar även vid förmedling av andras bilar. /J Surf Or Die!!! |
|
|
I sånt fall har de inte lärt sig nånting då på 5 år för det är exakt den storyn i tråden jag länkar till. ------- //Lövet |
|
| Min personliga uppfattning är att den stinker backad och importerad utan att kolla regnr | |
| Jag håller med Ulf/Programmer, var också rätt många år sedan jag var där sist men då var det no-no. Kolla bilen ruskigt noggrant om du är spekulant. | |
|
Handlaren sålde en sv-såld M5 E39-01 2011 /2012 Länk som antingen strax innan eller strax efteråt mätarbackades. Enligt bytbil är E91an uttagen okt 2007 Länk! |
|
|
Regnumret som angivet hos Bytbil är sannolikt felaktigt. Klickar du på carfax länken (som är kopplat till regnumret) får du ett felmeddelande. ------- //Lövet |
|
| Jag bor i Malmö, av 10 firmor i stan skulle jag inte handla på 9 av dem och detta är en av dem... | |
|
andreas: Klart att regnumret är felaktigt. 000 används inte i Sverige, så firman var ju schyssta att använda ett uppenbart felaktigt regnummer i stället för ett från en annan bil. Mvh Stephan |
|
|
Då förstår jag inte din kommentar när bilen är tagen i trafik. Den kommer från regnumret. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.