|
|
|
|---|---|
|
Hej! Då jag letar E 91:a undrar jag om det är någon som kan reda ut vad det är för skillnad på de olika stereos som finns till bilarna i fråga? Tex bussines eller professional. Sen finns det väl olika högtalarpaket oxå, om jag förstått rätt så iaf Hifi, H/K och prologic 7. Finns det även navi bussines och professional? Vad skiljer dessa åt. BT anslutning för telefon, är det standard i någon stereo/navi eller är det alltid ett tillval? Deet blev många frågor, men taacksam för sva... Anders | |
|
Länk mvh HFR |
|
| 03/2010 byttes beteckningen från HiFi-system Professional DSP, S677A till HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM, S688A. Då uppgraderades förstärkaren samt diskanterna. Mellanregister och midbasarna under sätena är lika mellan 677 o 688 vilka för övrigt är dyrare än individual basarna som i sig är dubbelt så dyra som Hifi-basarna). Skillnaden är stor. Jag letade länge efter en med detta paketet samt annan trevlig utrustning såsom m-ratt, panorama osv. Dock ska den säljas då vi istället uppgraderat till 535 (tyvärr med std ljudpaket.... men dom andra attributen väger tyngre!) Hör av dig om du letar skattebefriad miljöbil med HK-pkt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.