|
|
|
|---|---|
|
Tjena, jag har en bmw 325i Touring -03 med harmankardon ljudsystemet. Men vill byta stereo till en sony som jag har. Jag har ramen och adaptern, jag kopplade in stereon och den lyste osv men det kom inget ljud från varken aux, radio, cd eller usb. Jag vet inte om jag har missat något? är det något speciellt som behövs göra när det sitter harmankardon ljudsystemet original? Tacksam för hjälp! | |
| Den befintliga huvudenheten och Harman/Kardon-förstärkaren använder, såvitt jag vet, inte vanliga högtalarnivåer som vanliga bilradioapparater gör. Utan istället skickar BMWs huvudenhet ut en signalnivå som är anpassad till den Harman/Kardon-förstärkaren som finns monterad i bagaget. Jag tror att hur du än försöker få Sony-radion att fungera så kommer det inte gå, utan du måste använda en huvudenhet från BMW. Hade bilen haft standard högtalarsystem hade det inte varit några problem. | |
|
Okej.. Vet du ifall det funkar med någon annan stereo än sony? Jag är sugen på en Länk men vet inte hur mycket jobb som krävs för att få den att funka. Vet du vars steget sitter i bagaget? Och du råkar inte veta någon som har elschema till min modell? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.