|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 520D,F11 från 2011 där det uppkommer ett knarrande ljud från bakvagnen på guppig väg eller när jag åker över ett fartgupp. Den var inne hos Bravaria Vällingby i veckan. De limmade då en film mellan bagagelucka och sidovägg. Ljudet kvarstår dock och de anser att det är ett ljud jag får leva med. Jag vet inte om jag tycker det är ok... Är det någon som haft liknande problem? Bilen blir 2 år i juli, importerades för ett år sedan som Premium Selection från Tyskland. Den har gått ca 3900 mil. //Fredde | |
|
Nej, knappast. Kräv en åtgärd eller vänd dig till en bättre ÅF. Du har fortfarande garanti kvar på bilen som även är gällande i Sverige så samma regelverk kring garantiärenden skall förutsatt. |
|
|
"Knarrande ljud från bakvagnen när jag åker över gupp" låter väl som dåliga stötdämparlager? Fast de borde ju inte vara så dåliga på en -11:a. Låter det ungefär som ett par gamla skor? |
|
|
Hej igen, ursäkta sent svar. Ja det låter som knarriga skor. :-) |
|
| Det är inget som jag har märkt på min bil. | |
Verdi |
Det hade jag, och många andra, på min E90 och nu även på min E91. Trist om det är samma fel även på 5-serien. |
|
Hej igen! Ha ha ha det var insynskyddet som knarrade. Jag får ett nytt på garantin :). |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.