|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 330xd 2007 som saknar farthållare och funderar på att eftermontera en själv. Någon som gjort det? Vet att det finns några trådar om det här men ingenting riktigt matnyttigt. Vet att schmiedmann.se säljer spakcentraler och där verkar det finnas två olika, bilar med regnsensor och multiratt och bilar utan. Jag tänkte köpa en spakcentral från skroten från en e91 med regnsensor och multiratt (som min har) men alla jag hittat har aktiv farthållare och det antar jag blir betydligt svårare att fixa. Frågan är om det är samma spakcentral med och utan aktiv farthållare? Och som jag förtstått det måste sedan farthållaren programeras in. Är det endast en bmw verkstad som kan göra det? | |
|
triamcot: Behöver du en spakcentral till en 4cyl med multiratt och regnsensor utan bromsfunktion? Jag köpte fel eftersom jag behövde en utan bakrutetorkare (till min coupé) och har således en över. Dom ville inte ha den i byte :-( Den jag har är samma som Schmidmann säljer som ska passa alla E91 Länk Artnr 61319123043 Den jag behövde och har nu heter 61319123041... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.