|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Jo det är så att min kupé fläkt nu helt plötsligt bara går på högsta hastighet. jag har en 520 -88.jag vet att på t.ex en opel så sitter det ett motstånd på fläkten och när det är kast så går den bara på högsta hastigheten så jag tänkte höra om det är samma sak på min. i såfall var sitter då motståndet och är det dyrt. Tack på för hand MVH Jesper Skoglund "IF You Can´t Race It... Style It" | |
|
Tja!!! Jo det sitter ett fläktmotstånd i din bil också. Det sitter troligtvis instuckit i fläktpaketet snett ovanför gaspedalen, kostar inte så mycket(har för mig att BMW tar 254 kr). Andreas |
|
|
Jo jag har redan hört att det sitter bakom klädselbiten snett ovan gaspedalen men jag hitter det inte. Sitter det snynligt eller är det instuket? jag kollade på det igår men jag såg inget motstånd. det kan inte vara så då att det sitter på kupé fläkten inanaför torped väggen. MVH Jesper Skoglund "IF You Can´t Race It... Style It" |
|
| Har själv en E-39 där fläktmotståndet pajade för nån månad sen. Stack in på förenade bil, tog 15minuter och kostade 800:- med jobb och fläktmotstånd. | |
|
Räcker det med att bara byta motstånd? Om fläkten i sig strular, kan denna då i sin tur paja motståndet? ------------ Mickey 520i 24v -93 ------------ |
|
|
Hej Fick för mig att motståndet satt instucket från passagerarsidan?! FAF |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.