|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Lyfter tråden lite - fick i veckan brev från mitt försäkringsbolag (LF) som går ut till alla X-ägare där de uppmanar ägare att använda rattlås och undvika ställa bilen på gatan om man inte absolut måste. Känns ju tryggt... Någon med annat bolag som fått samma rekommendationer? |
|
|
Kristoffer: Det bör vara rätt lugnt i ditt fall då X3 inte brukar stjälas. Det finns två stycken F25:or som är stulna (Larmtjänst har ingen E83 i sin lista så den är ännu lugnare) dessa är en fabriksny 20d som stals i sep-2011 tillsammans med en X5, en X6 och en F20 Länk och en 30d som stals för elva dagar sedan Länk Mvh Stephan |
|
Karl-Hilding |
Om min "X5/X6" blev stulen så skulle jag inte vilja ha tillbaks den! |
| Stephan: OK, det var skönt att höra :-) | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Jag känner mig också trygg då det verkar enbart vara E70 som är aktuell. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
Karl-Hilding |
E6 söder ut mot Hallandsåsen kl 12.30. Två svarta X6 kör om i cirka 160-170. Nummerplåt fram saknas på en. Följebilar en Litauenreggad van + ny 320D även den Litauen. Alla i samma hastighet. Ringde polisen och fick vänta i vx 45-50 sek. Förklaradevad jag sett och de skulle rycka ut i Ängelholm och Hbg. |
| Bra insats! | |
Karl-Hilding |
Skulle vara intressant att få feedback från polisen. |
|
Bara att maila och fråga! ---- BMW CS #6212 |
|
| Några åkte dit: Länk | |
|
Trevligt! ---- BMW CS #6212 |
|
| Ja!! ;-) X6'an var en 50d som enligt larmtjäbst stals på Arlanda där även en Nissan observerats. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.