|
|
|
|---|---|
| Vad säger panelen? Länk | |
| Riktigt lågt pris iaf. Import från Danmark förra året, innan dess import från Tyskland. Är historiken ok och 17000(?) mil inte avskräckande så är det väl bar att handla? :) | |
| Den är vinterkörd kan jag säga. | |
|
Regnummer på bild och i annons stämmer inte överens... Så är det CLS799 eller QUL185 som gäller? BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
bag: Vad spelar detta för roll? Regnumret står ju i annonstexten och är synligt på bilen... Åter till tråden: E60 M5 börjar helt klart hamna i attraktiva prisnivåer...finns ett antal objekt kring 200k med mindre mil så denna är väl inte anmärkningsvärt billig med tanke på milen men helt klart mycket bil för pengarna :) |
|
|
Jag hade satsat på denna istället för nästan samma pengar. Om allting nu stämmer förståss. Länk |
|
|
@Kimmo Vad har dom bilarna gemensamt förutom märket och modellbeteckning? Du kunde lika gärna länka till en 911, Audi RS, valfri Evo m.fl |
|
|
OT Finns en fin 518i med M emblem för 19.900:- som rullat 4000 mil på blocket också;) Kan kanske vara nått;) |
|
|
Marin. Basilika ställde en fråga till panelen och jag svarade. Jepp, du har rätt. Märket och emblemet stämmer men inget mer... Nej, jag kunde inte lika gärna ha länkat till en 911, Audi RS, valfri Evo m.fl Finns ingen anledning. Beolab: ha ha ha ha ha |
|
|
bag: Q används inte i regnummer i Sverige. Dett finns en tråd från mars om CLS799 Länk "Den registreringsbesiktades i Danmark 2006-08-22 med 27tkm utan anmärkning, därefter är den besiktad 2010-08-27 med 125tkm och 2012-08-09 med 170tkm båda gångerna utan anmärkning. Det enda Danska regnumret var ZL48451." Om man vill kolla själv är länken (fungerar båda att knappa i fullständigt chassinummer eller ZL48451): Länk Priserna i Europa har stigit sedan mars eller så är de billigast uppköpta. Men fortfarande kan man köpa en 07as Touring för 190tkr (200tkr i Sverige) och det skulle jag hellre göra. Men med ytterligare lägre pris på CLS799 så blir läget ett annat. Länk Mvh Stephan |
|
|
Kanske inte spelar någon större roll men det känns ju inte särskilt seriöst att uppge helt fel regnummer och ett som inte ens kan finnas. Inte som att det är något positivit iallafall. BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
| bag: det har sagts otaliga gånger och händer ofta när handlare lägger in blocketannonser. Har för mig att det är autogenererat vid export från bytbil till blocket, dvs inget oseriöst alls. | |
|
Någon info? Länk |
|
| M_TECH: Har prövat den bilen när den stod nere i malmö för 2 år sedan den hade då gått 11 tusen mil sedan så stog den hos ultimate cars i norrköping efter ca;1 år också då med 11 tusen mil och det står fortfarande 11 tusen mil haha mätaren sönder eller vad kan det berro på ahah | |
| hahah okej =) | |
|
@M_Tech ser även ut som den är sänkt och så är sommarfälgarna kopior till 99%, mina ser iaf inte ut sådär det är annan et förmodar jag iom att dom saknar djupet som ska vara samt vinterkörd vilket är ett stort minus enligt mig. Samt så är den ganska/väldigt sparsamt utrustad vilket inte är så kul heller Man får vad man betalar för känns lite gällande igen :( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.