|
|
|
|---|---|
|
sv full servicebok + alla papper Full utr utan skin 12500 mil alu 17 som + vin han ville ha 96000 men jag pruta till 88000 är det värdt | |
|
Om inte bilen är i extremt bra skick låter 88.000 kr dyrt. Självklart vill man inte betala något överpris för en bil, men tänk på att det viktigaste är att du blir nöjd med ditt köp och inte priset. roadZter |
|
|
Vad innebär fullutr? Har bilen PDC, CDväxlare, fastmonterad GSMtelefon, farthållare, sportstolar...är bilen verkligen fullutr, eller har den fönsterhissar typ? Värderingen blir svår utan ett mer exakt underlag. Generellt sätt låter det dyrt för att inte säga mycket dyrt. 60-65 skulle jag värdera den i, sedanen är inte så poppis som coupé och kombi, samt att 320 inte är så poppis heller. Lycka till! /Simon |
|
|
Skulle gissa på 70-75k om skicket är riktigt bra. 88k är ett fantasipris, för att inte tala om 96k. Ställer samma fråga som simon: vad är fullutrustad? My Bimmer is my mistress |
|
|
Håller med inläggen ovan att ordet "fullutustad" används allt för ofta utan verklig substans. Vad är fullutrustad? Finns det verkligen en bil som är FULLUTRUSTAD?! Knappast, däremot välutrustad eller kanske t o m mycket välutrustad. Samma sak gäller ordet "nyskick" som jag också är allergisk mot. Hur kan man skriva att en -95'a är i nyskick? Nyskick är en bil som är NY, tycker man att bilen man har till salu är i ett extremt gott skick så skall man skriva det, inte att den är i nyskick! roadZter |
|
|
Dessutom är detta inte någon 95:a utan en 94b, det innebär att bilen redan nu är minst 8 år gammal. /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.