|
|
|
|---|---|
|
Ser riktigt fin ut, vad tycker ni om priset? Länk This is my Bmw 318i. There are many like it, but this one is mine. | |
| Den har jag ägt, för typ tio år sen ungefär. Det som slår mej är att den måste gått väldigt lite på dom åren. Va runt 17000 mil då... Den va omlackad lite här och där, nyansskillnader på dörrar tex. De har bytt backspeglar och satt på gula blinkersglas ser jag! Någon dokumentation fanns inte när jag hade den iaf. | |
| Då verkar det som om min "vibb" var rätt, fick intrycket att den köpts in "billigt" för att säljas "dyrt" | |
|
Ja, det är väl inte någon entusiastbil så. De kanske har lackat om hela skiten iof. så nyansskillnaderna, stenskott osv är borta. Fast det är väl inte någon oskruvad bil i helt orginalskick i mina ögon. Han som ägde den före mej använde den som bruksbil, vinter som sommar, så någon entusiast var han nog inte! |
|
| Rullade här stan i början på 2000 talet. Den fick visa vad den gick för. | |
|
bytt till M speglarna? satt inte dom orginal på sista årsmodellen? Biran på Am Tiergarten e mums.... |
|
|
M5kungen: Enda E34:or som har M Speglar som standard: 525i Sportlimousine 1994, M5 3,6 USA 1993, M5 20 Jahre 1992, M540i Canada 1995, 540i M-Sport USA 1995. M5 1993-95 hade dem som normalt tillval medan övriga E34 hade dem som Individual. Finns flera trådar om AZT på m5portal Länk Länk Länk Länk 120tkr är ett rövarpris om det inte gjorts omfattande förbättringar de senaste åren. Utrustningsnivån är mycket hög så den är ju värd att satsas på. Bensinvärmare finns, ovanligt på M5 E34. Länk |
|
| När kom 6-växlade lådan i produktion? | |
|
Kane: Normal produktion 3 maj 1994. Förseriebilar ett par månader innan, dessa har chassinummer bland 1994årsmodell och klassas som 94:or trots att de har full 95års specfikation. En av förseriebilarna finns i Sverige och har rullat 2***mil och är lackerad Romatikrot precis som M5 Limited Edition för UK. Den byggdes för Turins bilutställning och bör vara Sveriges finaste M5 E34. Första BMW med lådan S6S420G var 540i/6 E34 och därefter 840Ci/6 E31 det var juli 1993. Mvh Stephan |
|
| Mkt bra info! +1 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.