|
|
|
|---|---|
|
Ett möjligt byte med min 750. Den var i otroligt fint skick, knappt en repa eller nånting, ingen rost, bra utrustad med skinn, el osv. Felfri invändigt, fina 17" fälgar med bra däck. Undertill var den helt torr, såg ut som den aldrig läckt en droppe olja. Den har gått 27000mil. Värde på 525:an? //Daniel | |
|
En gissning från mig kan du ju få. Jag börjar väl att skriva att utan att ha sett o kontrollerat en bil noggrant är det inte lätt att ge ett pris,men jag skulle iaf tippa kring 30 papp...men då måste den vara fin. Och sen igen är det hur sugen DU är på att byta till dig den?? Jag tycker generellt iaf att en 88 BÖR vara mera värd än 89-orna pga att avgasreningen ej behöver fungera förrän 89-.... Mvh Janne. |
|
| Är den riktigt fin 30.000, mer normalskick 22-25.000 är vad jag tror. | |
|
Du ska tänka på att det är nu problemen börjar komma.. DRIVE LIKE U JUST DON´T CARE AND PUT YOURÉ HEAD UP IN THE AIR... |
|
|
Glömde säga att jag själv ägt 5st 525or med 12v motorn det första som går på bilen blir nog toppen.. DRIVE LIKE U JUST DON´T CARE AND PUT YOURÉ HEAD UP IN THE AIR... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.