|
|
|
|---|---|
|
Hej vänner, Ska montera sidolisterna (under dörrarna) med nya fina clips och tänkte då passa på att snygga till kärran under listerna. Idag är det svart body men jag undrar om det verkligen var så från fabrik? Vet att mitt exemplar dinitrolbehandlats och kanske lades bodyn då. Tidigare ägare har dessvärre ingen möjlighet att besvara frågan. Nätet svämmar inte över av officiella bilder på vagnen och därför vänder jag mig till expertpanelen. Min bil är en 2000 TiLux från 1969. Draperad i Chamonix Weiss om det spelar någon roll. Bästa hälsningar, Johan Gröndahl | |
| Vet ej hur det ska vara från fabrik, men min 2000-69 är också svart på tröskellådorna. | |
|
Det var rätt vanligt att göra så men vad jag minns så var dom bara lackade. Det svarta hade en viss stylingeffekt, också. Kör som du känner för. Bosse J. BMW CS 185 H |
|
|
Länk Kolla där om du kan se något |
|
|
Hej, har nu kollat mina originalbrochyrer på 1500,1800 och bilder på 2000. Inget svart på trösklarna. Bosse J. BMW CS 185 H |
|
|
Tack snälla ni för ert engagemang. Innan ett definitivt beslut tas ska jag rådfråga min lackerare. Fortsättning följer. //Johan |
|
|
Jag hade en Tilux-68 sommaren 1981 som var helröd, inga svarta trösklar. Skulle man haft kvar idag....... Mvh Jonas B. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.