AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
675

Livsfarlig Biltävling

Ko
310
Kontant
525i -91
M3 -97 Limo
Har tydligen varit Race i Gällivare, Norrbottens-Kuriren nämner fem olika BMW modeller + Lamborgini och Toyto GT4? samt andra typer av sportbilar. Kan läsas på www.kuriren.nu ,klicka Lokala nyheter ,Livsfarlig Biltävling

---------BMW ///M3----------
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
enligt vad kuriren erfar så har det körts mycket fort, tycker det är fel att spekulera om man inte har bevis tycker jag!!! men det är dumdristigt att köra så på en vanlig väg tycker jag, även fast jag kanske kör fort ibland, men det är i så fall när det är fritt på vägen!
st
2.200
stensth
och det är defenitivt inte 300 som det spekuleras om!
Fi
240
Fidde766
328iC -95 "speciale"
Lite skrattretande att de skrev ut alla Bmw modellerna på det sättet... Alla Bmw ägare verkar vara "racingfreak" *asg*...
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Enda bilen som gör 300 av dom uppräknade är väl Lambon ? Fan man kanske skulle bli polis ändå, varenda gång jag är på stan är det streetrace dvs på helgerna... själv deltar jag aldrig (ja undra på det kan det ha nåt med bilen att göra ???)men det jag försöker få fram är polisen är ju alldrig där för dom vet inte vart dom kör etc. Det skulle vara så lätt att ta körkort i **** på helgerna om dom bara vet vart dom är... Själv skulle jag personligen kunna plocka 1-2 körkort varje helg om jag var civilsnut. Även få bort alla "ljudtrimmade" epor och 240:is som lever satan typ 130+ dB
Mmmm passar ju bra med detta då vi ska ha bilträff i Piteå idag :-(

525i 1990 24V

Yamaha MountainMax 700
Länk
M3-Mackan
Som vanligt överdrivet av massmedia.
Livsfarlig är att ta i...

"Stensth"

Var du där? Hur vet du att det inte gick 300 för någon?

-Mackan-
st
2.200
stensth
M3-Mackan: Nej jag var inte där utan det jag menade var att när jag väl gasar så handlar det inte om 300km/h!

Kanske lite dåligt formulerat av mig ser jag nu!
M3-Mackan
"Stensth"

Ok, då förstår jag. Sorry för påhoppet.

-Mackan-
st
2.200
stensth
Det är lugnt.
Jag vore jätteglad om någon av mina bilar skulle gå så fort, men skulle inte utnyttja det på våra vägar då de är alldeles för dåliga!
//
1.681
///Mackan
Bmw 530d F11 Xdrive Msport
Bmw 330 touring -02
Bmw E30 2.7 sugis -89
Vad har jag nu missat...när de nu har väl varit streetrace så missar man de:(

Mvh Marcus

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.