|
|
|
|---|---|
|
Hej Är det någon som vet något om denna? Länk | |
|
Ser rätt fin ut men du tänkte dig väl lite mer genomtänkta svar än så? :) Dock blir jag själv alltid lite misstänksam när man läser upp ALLTING man gjort på bilen därför att då tänker jag "Jaha, han har gjort allt det, vad är det då han INTE gjort som fortfarande är paj? "Nylackad 2012jaha, varför är den nylackad då? Har han inte kunnat sköta lacken tidigare eller? Om han inte ens skött lacken hur han då skött resten av bilen?" Men så tänker jag. Det finns säkert andra som tänker annorlunda. Men å andra sidan: Fin lack är rätt viktigt för det egna välbefinnandet, allt annat går att laga till försvarliga kostnader. Var bor du någonstans? |
|
|
Bor i Sthlm så man kan ju alltid åka och titta på den. Jag kan dock ganska lite om dessa bilar så det känns bra att luska fram lite information i förväg i så fall. :-) Ingen som känner till den? |
|
|
Hej! e31 är ju en komplicerad konstruktion rent allmänt men det finns lösningar på det mesta om problem uppstår. Bilen ser ju fin ut men jag skulle nog kolla med ägaren om det finns nån dokumentation om att oljepumps bultarna är korrekt åtdragna,när byttes insugs membranet senast?Kattarna är alltid bra att kolla så de inte skramlar och växelådans färg på oljan och hur den växlar. Mvh Dic |
|
| Konstigt, har försökt ringa ägaren i 3 dagar nu men telefonen verkar avstängd eller nedstängd (?). Hmm, vill man inte vara tillgänglig när man har en bil till salu?... | |
|
Denna 840 var till salu på blocket förra året med men då vill han ha ca 170 papp om jag inte mins fel. Det ser ut att vara samma bilder i år som då i april 2011. Och det var inte så grönt på träden i Stockholm vid den tiden på året, vilket gör bilderna ca 1 år till gammla. Dvs 2011. Säljaren angav då att den var nylackad 2011 så man ska nog ta det med en nypa salt. Men begär kvitto eller referenser för vem som gjort lack jobbet. Den är snygg och det verkar vara orginal CSI utrustning på den. Förra året var det fler bilder och de såg bra. Hoppas det kan va till hjälp. |
|
|
Opps! :-P Det ska stå att april 2012. Och jag misstänker att bilderna är tagna 2011. /F1 |
|
|
Ingen som vet vem ägaren är? Helt omöjlig att få tag i, prövat att ringa i en vecka men telefonen avstängd och inga svar via mail heller. Nu ger jag snart upp.. :-( |
|
|
Jim Profit, du har PowerPost. /Masten |
|
|
Bilen verkade ha blivit såld för ägaren svarade aldrig och annonsen borttagen. Tråkigt, har alltid velat testa en 8-serie. Nu blev det en annan tysk bil som var huvudkonkurrent till 8:an på den tiden. :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.