|
|
|
|---|---|
|
Jag är lite inne på att köpa en ny7andra bil främst till frugan. Vad sägs om den här bilen och priset vill inte köpa en bil innan jag hör med mina bröder/systrar här på AP mvh | |
| Länk | |
| Verkar inte vara så mycket att fundera på om bilen är som den ska, bara att slå till. | |
|
Har en nästan likadan till salu, dessutom lite närmare Sthlm! Den är inte utlagd på blocket än, har inte hunnit då jag jobbat mycket. BMW 320i Touring - 04 Silver Nybesiktad med blanka papper i onsdags. 1250 mil tills nästa service. 14200 mil. Köptes av min far vid 500 mil under våren 2004, han har haft den sedan dess. Mest använd för långkörningar. Servad enligt servicebok. Har inte M-paket, xenon eller regnsensor annars samma spec. |
|
| Fasen, man blir ju sugen själv! Lite synd att det är 320 som varvar lite för mycket på motorvägen, men annars verkar det ju perfekt! Bara kolla det vanliga, dvs rost.. | |
|
Har ägt en 320 tidigare ca 5 år ja den varvar en del men den är tänkt till frugan till o från jobbet samt handla osv på långresor är det 525an som får äran.Jag får ett seriöst intryck av annonsen och ska snart ringa ägaren. jungleland:tack för tipset men utan Mpkt och xenon är det inte intressant. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.