|
|
|
|---|---|
deamon |
villbara varna andra bimer ägare m3a på blocket skrotad i usa då hade den gått 11000miles = ca 17000mil såld som skrot i usa och levererad till litauen , nu är den i Sverige och har rullat 3500mil ??? visste inte om detta och åkte och kolla på bilen , tur jag inte köpte den på plats , när jag konfronterar killen om det så säger han att motorn är utbytt och rullat 3500mil men enligt motor numret så är det samma motorn som satt i bilen sen den var ny så massa bluff passa er Länk REGNUMMER DHN 780 chassinummer WBSWD93568PY41584 |
deamon |
2009-08-19 10 141 mile 16 320 km Vägmätarställning rapporterades. Bilen rapporterad som skrotad i USA. 2012-05-25 Fordonet anmälts stulen i Kaunas |
| 11000 miles är INTE 17000 mil, utan snarare 17000 km. | |
deamon |
1 mile är 16km Alltså 11000mil x1,6 = 17500mil |
| Epic fail. 1 mile är UNGEFÄR 1.6km. | |
| Du skrev "11000 MILES". 110000 miles är ungefär 17500 mil. | |
deamon |
Dawwe : du skrev 17000km :) i början men det ska vara 17000mil |
| Ja för 11000 MILES är 17000 Km! Det är 110000 MILES som är 17000 MIL! | |
| Deamon: 11000 miles är 1770 mil och inget annat! | |
deamon |
Ok då missa jag en 0a |
| deamon: Räknefel från din sida, rätt grov sådan. Du har ju "klistrat in" info från Carfax (?) där det står "10 141 mile 16 320 km" , o det är väl rätt otroligt att du "missat en nolla" på TVÅ ställen, o dessutom skrivit "km" istället för "mil":)? | |
deamon |
Shit happens Trots allt skrotad bil och tydligen bytt motor enligt säljare |
deamon |
Dawwe infot ligger ute på Google när man söker på chassinummret Tydligen så fanns det redan en varnings länk på denna bil på autopower infot kommer därifrån |
deamon |
Taket är bytt oxå |
deamon |
Nu är annonsen borta oxå Power of autopower |
|
Ute igen Länk |
|
|
F..n vad less man blir då man ser sånt här. så jäkla skönt när någon drar fram hela sanningen om bilen så han ska blåsa folk blir helt utslagen och blottad så folk ser vad han säljer för skit... hatar såna här bil lurendrejare! Och den där bilfirman SUUUUUGER |
|
|
Vilken utveckling det är i Sverige numera. Nästan varje vecka är det en ny tråd om en bils historik som visar sig vara manipulerad eller smälld. Kan inte denna stat skydda sina medborgare på rätt sätt ? Kan vi göra en enkel google sökning alt carfax och få reda på tidigare historik så kan väl transportstyrelsen göra detsamma och stoppa inregestrering helt och hållet då bilen är skrotad utav annan stat ? Är man så blåögd ? Eller är systemet så korrupt ? Gör som Tyskarna, Man ska ha skyldighet att berätta om bilen är smälld samt förbjud att skruva mätaren överhuvudtaget. Salavage alt skrotade bilar in en annan stat ska ej kunna reggas in oavsett om de kommer ''hela'' genom en tredje part. ENKELT ????? Sjukt att det daltas så mycket i detta avlånga land ! |
|
|
danieel : jag håller med dig fullt ut.... Japp tyskland är bra även om det finns massa fiffel där med vilket det iof gör vart man än kommer i världen i mindre el större skala.. Det jag gillar mest är när en vanlig svensson frågar: Jasså har du köpt bilen i tyskland? hur vågar du det där är väl alla bilar ned skruvade från 50tusen mil till 16 tusen mil osv.. Hahaha och då man tar och förklarar att det är när dom anländer HÄR I SVERIGE det händer eftersom ingen myndighet vet änu hur långt den här bilen har rullat så då är det ju fritt fram att fuska och vips efter reg besiktningen och kontroll besiktningen så har den gått mindre. Och svensson svarar: Va nää det kan jag inte tänka mig att VI gör... Sedan så har ju tyskland inget SALT på vägarna och inte lika mycket grus och skit på vägarna och billigare service på bilarna och ALLTID mera utrustning i bilarna än här och helt enkelt en helt annan syn på fordon än i sverige som mest ser på bilen som ett PROBLEM Jag köper i tyskland thats it! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.