|
|
|
|---|---|
|
Har sett att need for speed säljer för 619:- Vad finns det mer för alternativ?? nån som vet?? Någon som vet ifall det är svårt att byta på en e36? Mvh Daniel Finns på icq: 60288954 | |
markus00 |
Om du har en scanner och en bra skrivare så kan du ju göra dina vita mätartavlor själv. Scanna in orginalen inventera färgerna, skriv ut på ett papper av lite högre kvalitee och sen limmar du fast dina vita på orginalen. |
|
marcus00: blir detta bra då?? men då lyser det väl inte igenom?? eller?? har du gjort det?? bilder på det?? mvh Daniel Finns på icq: 60288954 |
|
markus00 |
Det lyser fortfarande igenom fast det lyser runt siffrorna/bokstäverna ser väldigt bra ut enligt mig. Sen målade jag visarna röda också annars hade dom inte synits |
|
marcus00: du har inga bilder på detta? Finns på icq: 60288954 |
|
markus00 |
Jag har inga bilder än men ska ta inom någon dag |
|
kolla här Länk |
|
|
marbjo: tack Finns på icq: 60288954 |
|
|
det va så lite hjälper gärna till om man kan |
|
markus00 |
Jag skulle ej rekommendera SID´s mätartavlor. Enligt många här på forumet så är kvaliteen usel. |
|
Limma inte fast dom direkt på orginal tavlorna utifall du vill byta tillbaks senare. Limma fast dom på ett svart papper istället och skruva fast dom ovanpå orginal tavlorna, så gjorde jag på min E30 iaf. |
|
|
jimmyn: bra tips... tack ska du ha Finns på icq: 60288954 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.