|
|
|
|---|---|
| Hej fick ett felmedelande (High rate battery discharge) men den försvinner efter jag börjar rulla bilen startar fint och alt fungerar som det ska förutom när jag ska öppna dörren, innan detta hände så räckte det med att jag la handen på dörrhandtaget detta fungerar inte nu men däremot om jag lägger handen på bakdörren då öppnas bilen. någon som vetvad det kan vara ska jag börja med och byta batteri eller. mvh | |
|
Det kan vara många orsaker. Många har dock problem med comfort access vilket resulterar i High Battery Discharge, så ditt problem passar ganska bra på detta. Prova och sätt en tester på bilen och kolla om det ligger felkoder på Comfort Access. Annars kan du prova och ladda batteriet och se om det försvinder. |
|
| Precis som du säger måste det faktist vara eftersom det inte fungerar med nogån av nycklarna. Men det är ganska lustigt att det går utmärkt på alla andra dörrar och bagageluckan, tror du felet försvinner om man bytar betteriet i nycklen. TACK | |
|
Nix, det tror jag inte. Bilen varnar på idriven när ett batteri i nycklen är på väg att ta slut. Jag tror tyvärr handtaget är defekt. :( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.