|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är på jakt efter en lämplig familjebil, och X5:an känns lämplig. Valet kommer troligen falla på en bensinare då den ej kommer köras mer än ca 1000 mil om året.( Har läst lite andra inlägg om val mellan diesel och bensin i X5). Bilen jag har fått upp ögonen för är följande Länk Någon som har info om bilen, eller synpunkter på utrustning som finns eller saknas på den? Tar gärna emot era åsikter alternativt andra lämpliga objekt. MVH/ DLAG | |
| Den har jag också haft ett öga på, den saknar drag, 1 ägare är ett +, sv-såld +, dock måste den besiktas. Mer än så vet jag inte. | |
|
Rent utrustningsmässigt verkar den ha det viktigaste tycker jag: + Sportpaket + Nav + Pano + Snygga fälgar Synd att den har sportsäten och inte komfort säten men det är inte lika viktigt som ovanstående. Drag går ju att sätta in för ca 8 tkr så det tycker jag inte spelar så stor roll att det saknas. Snygg färg också. Bensin isf Diesel är ju klockrent om du inte kör mer än 1000 mil per år. |
|
| Undrar om man på en av bilderna medvetet valt att inte visa hela iDrive controllern för att dölja att det "bara" sitter en CCC-navi i bilen? | |
| Vad är CCC-navi? | |
| Såld! Någon här som köpte? | |
| Kanske överspelat, men CCC är den gamla ej hårddiskbserade navin. Den "nya" CIC-navin kom under 2009 (för E70) och den har en annan iDrive-control med betydligt fler dedikerade knappar för t ex radio, Nav etc. | |
| Jaha, då är jag med. Dvs för facelift. För det är den som jag har på min som är -07:a. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.